Wszystkiemu towarzyszyła muzyka

Followers

Rumors

I w ten oto sposób zakończyła się historia Behind Last Crossroad. Niemniej, zapraszam na moje pozostałe blogi, które można znaleźć w zakładce Other Dimensions. A najprawdopodobniej w kwietniu odbędzie się premiera drugiej części BLC pod tytułem Daughter of fiery flowers :D


Zapraszam również do udziału w projekcie: Grupa Pisania Kreatywnego!

Ranking popularności bohaterów BLC

sobota, 4 kwietnia 2015

Wstępu słów kilka

Witam serdecznie
Z tej strony Tenebris z Szeptu Cieni, ale tym razem w nieco innej odsłonie. Szykuje się crossoverek ^^ Planowałam jeszcze trochę poczekać, ale uzbierało się tego już 40 stron, więc... A techniczna część trochę mi zajmie.
Szczerze mówiąc ten post jest częścią przygotowywania bloga do uruchomienia. Uczę się tworzyć tu nowe rzeczy, żeby zarówno czytelnicy, jak mi moja skromna osoba, mieli trochę więcej radochy. 
Rozważam też zamówienie jakiegoś szablonu, ale doprawdy nie znam się na tych sprawach.
Podejrzewam, że już niedługo pojawi się pierwszy rozdział, więc zapraszam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz